Умови повернення та гарантії
1. Умови гарантії:

1.1. Гарантія на нові товари надається строком 14 днів з дня прибуття посилки до поштового відділення.

Умови розгляду претензій та повернення товару неналежної якості:

  • товар використовувався за призначенням;
  • надання дефектного товару;
  • надання замовлення-наряду на монтаж товару на СТО та акту рекламації.

1.2. Термін гарантії на товари, які були у використанні, надається в кожному випадку окремо під час замовлення.

Умови розгляду претензій та повернення товару, який був у використанні:

  • Запчастина несправна (якщо Покупець не був про це сповіщений до або під час замовлення);
  • Є суттєві пошкодження, інформація про які не була вказана в оголошенні, або під час консультації з менеджером магазину.

1.3. На деталі електрообладнання гарантія не надається.

2. Повернення товару належної якості.

Товар належної якості, який був придбаний під замовлення покупця, поверненню не підлягає, за виключенням таких випадків:

  • Не підходить на автомобіль клієнта у випадку, коли деталь підбирав по VIN або марці/моделі автомобіля менеджер магазину на запит клієнта;
  • Приїхала не та деталь, що була замовлена;
  • Попередньо була індивідуальна домовленість про терміни повернення.

Товар, який був придбаний та його можливо повернути, тільки у разі якщо:

  • Не вийшов термін повернення, зафіксований під час оформлення замовлення;
  • Товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • Покупець надав розрахункові документи, які підтверджують повний розрахунок за Товар.

При поверненні товару доставку в обидві сторони оплачує покупець.

Перед замовленням уважно ознайомтеся з інформацією щодо товару, уточніть у менеджера всю необхідну інформацію про стан деталі, можливість встановлення на ваш автомобіль та можливість повернення, це дозволить уникнути непорозумінь та зайвих витрат.