1.1. Гарантія на нові товари надається строком 14 днів з дня прибуття посилки до поштового відділення.
Умови розгляду претензій та повернення товару неналежної якості:
- товар використовувався за призначенням;
- надання дефектного товару;
- надання замовлення-наряду на монтаж товару на СТО та акту рекламації.
1.2. Термін гарантії на товари, які були у використанні, надається в кожному випадку окремо під час замовлення.
Умови розгляду претензій та повернення товару, який був у використанні:
- Запчастина несправна (якщо Покупець не був про це сповіщений до або під час замовлення);
- Є суттєві пошкодження, інформація про які не була вказана в оголошенні, або під час консультації з менеджером магазину.
1.3. На деталі електрообладнання гарантія не надається.
Товар належної якості, який був придбаний під замовлення покупця, поверненню не підлягає, за виключенням таких випадків:
- Не підходить на автомобіль клієнта у випадку, коли деталь підбирав по VIN або марці/моделі автомобіля менеджер магазину на запит клієнта;
- Приїхала не та деталь, що була замовлена;
- Попередньо була індивідуальна домовленість про терміни повернення.
Товар, який був придбаний та його можливо повернути, тільки у разі якщо:
- Не вийшов термін повернення, зафіксований під час оформлення замовлення;
- Товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- Покупець надав розрахункові документи, які підтверджують повний розрахунок за Товар.
При поверненні товару доставку в обидві сторони оплачує покупець.
Перед замовленням уважно ознайомтеся з інформацією щодо товару, уточніть у менеджера всю необхідну інформацію про стан деталі, можливість встановлення на ваш автомобіль та можливість повернення, це дозволить уникнути непорозумінь та зайвих витрат.